اخبار عمومی

سونی با بزرگترین سازمان خبری کانادا، The Canadian Press، همکاری انحصاری دیگری در زمینه تجهیزات دارد

دوربین سونی
Canadian Press، بزرگترین سازمان خبری کانادا، اعلام کرده است که به طور انحصاری با سونی برای کمک به تجهیز همه خبرنگاران خود با دوربین ها و لنزهای سونی همکاری خواهد کرد.
روزنامه کانادایی خانه دارای بیش از 180 روزنامه‌نگار است که با هم کار می‌کنند تا «اخبار چندرسانه‌ای دوزبانه و بلادرنگ منتشر شده توسط رسانه‌های دیجیتال، پخش و چاپی بزرگ را تولید کنند.» مشارکت این شرکت با سونی باعث می‌شود همه عکاسان و فیلمبردارانش از آن استفاده کنند. انواع دوربین ها و لنزهای سونی از جمله محصولات Sony Alpha 1 و Alpha 9 II برای ثبت سریع صدها عکس و ویدیوی قدرتمند سرمقاله هر روز، از رویدادهای ورزشی جهانی در مقیاس بزرگ تا اخبار محلی کانادا، سیاست و محتوای سبک زندگی.

این سومین معامله انحصاری بزرگی است که سونی در سال گذشته منتشر کرده است، در سال 2021 هم Associated Press و هم USA Today Network/Gannett با سونی شریک شدند تا دوربین ها و لنزهای بدون آینه سونی را در اختیار خبرنگاران بصری خود قرار دهند.

Canadian Press می گوید در حال حاضر در حال کار بر روی دستیابی تجهیزات سونی به دست عکاسان و فیلمبرداران خود است و برنامه توزیع خود را در «اوایل سال 2022» ادامه خواهد داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *