اخبار عمومی

سونی دو عدد فلش لایت جدید معرفی می کند

سونی دو عدد فلش لایت جدید معرفی می کند

فلش HVL-F60RM2 دارای پوشش 60 و 20-200 میلی متر است ، در حالی که HVL-F46RM دارای شماره پوشش 46 و 24-105 میلی متر است. هر دو فلاش عملکرد عکاسی پیوسته را بهبود بخشیده اند و حداکثر تا 200 فلاش پیوسته با حداکثر 10 فریم در ثانیه (در سطح خروجی فلاش 1/32) برای HVL-F60RM2 قوی تر و 60 فلاش مداوم برای HVL-F46RM به چشم می خورد.

شرکت سونی اعلام کرده است، فلاش ها وقتی با مجموعه ای از چهار باتری نیکل متال هیدرید (Ni-MH) استفاده می شوند ، می توانند تا 240 بار با زمان بازیافت 1.7 ثانیه برای مدل HVL-F60RM2 روشن شوند ، در حالی که HVL-F46RM در 320 با زمان بازیافت دو ثانیه چشمک می زند (هر دو نقطه داده بستگی به استفاده از باتری های Ni-MH دارد).

هر دو فلاش در کنار ارتباطات بهبود یافته سیستم روشنایی آلفا ، از جمله اندازه گیری کنترل فلاش P-TTL برای هر فریم در حالت مداوم “Mid” و “Hi”-چیزی که قبلاً محدود به حالت پیوسته “Lo” بود ، کار می کنند. سایر ویژگی ها شامل قابلیت کنترل مستقیم تنظیمات فلاش از منو در سیستم های دوربین سازگار ، تصحیح خودکار تعادل رنگ سفید بر اساس اطلاعات دمای رنگ از فلاش و کنترل فلاش است که به تشخیص چهره دوربین مرتبط است.

از دیگر ویژگی ها می توان به کیفیت ساخت قوی تر و اتصال فیزیکی بهتر در هنگام استفاده از نمایش چندمنظوره جدید سونی اشاره کرد که به محکم شدن اتصالات در برابر گرد و غبار و رطوبت کمک می کند. سونی همچنین می گوید تاخیر زمان انتشار فلش نیز به حداقل رسیده است ، اما میزان آن را مشخص نمی کند. هر دو واحد دارای ارتباطات رادیویی بی سیم هستند و می توانند حداکثر 15 چشمک زن و یا واحد گیرنده را در حداکثر پنج گروه کنترل کنند.

فلش لایت های HVL-F60RM2 و HVL-F46RM در نوامبر 2021 به ترتیب با قیمت 550 دلار آمریکا،750 دلار کانادا و 400 دلار آمریکا/550 دلار کانادا در فروشگاه های مجاز سونی در سراسر آمریکای شمالی در دسترس خواهند بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *