اخبار عمومی, مقالات دیجی عکس

بزرگترین خبرگزاری انگلیس از همکاری خود با سونی خبر داد!

A9 II

بزرگترین خبرگزاری در انگلیس (PA) و ایرلند از همکاری خود با شرکت بزرگ تولید کننده ی دوربین های حرفه ای خبر داد. این خبر گزاری اعلام کرد که همکاری با سونی به گونه ای خواهد بود که تمام خبر نگاران PA از دوربین های سونی در ضبط برنامه های خود استفاده می کنند.

شرکت خبرگزاری PA در واقع 153 سال پیش تاسیس شد و شرکت مادر آن PA Media Group Limited است. PA Media Group Limited یک شرکت خصوصی متعلق به 26 سهامدار است که در درجه اول روزنامه های انگلیسی هستند ، مانند دیلی میل. PA دارای بیش از 90 عکاس و روزنامه نگار ویدئویی است که در انگلستان و ایرلند کار می کنند و روند تبدیل دوربین های دست آنها به دوربین های فول فریم Alpha سونی و دوربین های سینمایی مانند FX3 سونی آغاز شده است.

خبر هیجان انگیز! سونی تامین کننده اصلی دوربین برای PA Media Group با بیش از 90 عکاس و روزنامه نگار ویدئویی مستقر در انگلستان و ایرلند است. کیت دوربین هایشان دارای طیف وسیعی از دوربین های سونی از فریم فول فریم Alpha است.

نویسنده شرکت سونی در انگلستان : با ارتقای دوربین های سونی به دوربین هایی با کیفیت تر با قابلیت های بهتر نسبت به قبل ( برای مثال کیفیت فیلم برداری بالا و حالت شاتر بی صدا)، دوربین های شرکت سونی قادر به عکس برداری و فیلم برداری در موقعیت هایی شدند که در گذشته این قابلیت را نداشتند. از دور کنترول کردن دوربین های حرفه ای معضلی شده بود که بیشتر عکس برداران با ان درگیر بودند با معرفی شدن این قابلیت بیشتر خبرنگاران خواستار دوربین های حرفه ای با قابلیت کنترول از راه دور شدند. سونی با معرفی دوربین جدید خود یعنی A9 II  به کاربران خود این نیاز را بر طرف کرد. همزمان با معرفی این دوربین خبرگزاری انگلیسی مشتاق شد که با شرکت سونی برای تامین دوربین خبرنگاران خود همکاری کند. در نهایت همراه با یک رابطه کاری نزدیک با تیم Sony UK Pro ، کیت تصویربرداری سونی به عنوان گزینه ترجیحی انتخاب شد.

دوربین سونی A9 II

یاسو بابا ، مدیر حرفه ای کسب و کار ، سونی اروپا ، گفت: “ما فوق العاده مفتخریم که در کنار آنها کار می کنیم تا در قسمت های مختلف عکاسی و فیلمبرداری برای اخبار و ورزش بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.” سیستم دوربین های خود را بیشتر توسعه می دهیم تا در آینده بهتر به عکاسان حرفه ای و روزنامه نگاران ویدئویی خود بهتر از قبل خدمت کنیم و به آنها این امکان را بدهیم که تصاویری را به نحوی که قبلاً نتوانسته اند ثبت ، ارسال و ارائه دهند. ”

در لیست اقلامی که PA قصد استفاده از آنها را دارند علاوه بر دوربین های سونی A9 II و FX3 ، از دوربین های فول فریم دیگر نیز استفاده می شود. دوربین ها با طیف گسترده ای از لنزهای E-mount سونی ، از جمله چندین مدل G Master مانند FE 24-70mm f/2.8 GM ، FE 70-200mm f/2.8 GM OSSF ، E 135mm f/1.8 GM و FE 400 میلی متر f/2.8 GM OSS.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *